Vores leverandør af internet og tele.

NYT - NYT - NYT - NYT

Oprettelse internet til billig penge



    HVIS DET DRILLER




Nyhedsbrev til bestyrelsen, sommer 2013

 Invitation til 50 års fødselsdag | Web-tv lancering | Onfone foreningsaftale | Kampagne | SMS driftsbeskeder

Nyheder til bestyrelsen

Kære forening,

Nu hvor sommerferien nærmer sig for mange for mange af jer, vil vi her informere om nogle af de områder, vi arbejder med i øjeblikket. Vi ønsker med dette nyhedsbrev at informere om det vigtigste, for at holde jer orienteret uden at trætte med lange historier.

Har I ris eller ros til nyhedsbrevet, er I velkomne til at skrive til mig på
lb@danskkabeltv.dk .

Med venlig hilsen
Lasse Bohart
Dansk Kabel TV

Lasse Bohart
Markedschef
Dansk Kabel TV

E-mail Lasse

Nyhedsbrevet indeholder:

 

Web-tv lancering

Onfone foreningsaftale

Dørtelefoni, adgangskontrol, videoovervågning

Kampagner til jeres medlemmer

Nye telefoniprodukter

SMS driftsbeskeder

 

 

 


Web-tv lancering  
 

I sidste nyhedsbrev fortalte vi jer, at boligforeningen Tomsgårdshuse har testet YouSee Web-tv . Vi har nu evalueret på testen og er klar til at lancere Web-tv i andre foreninger også. Vi kontakter jer i den kommende tid for at lave aftaler om YouSee Web-tv i jeres forening.

Det er muligt at få YouSee Web-tv i foreninger, hvor YouSee leverer TV og Dansk Kabel TV leverer bredbånd med mulighed for individuel brugervalgt hastighed.

I er naturligvis velkomne til at tage fat i jeres kontaktperson hos os, hvis I har spørgsmål til YouSee Web-tv og det videre forløb.


Onfone foreningsaftale


Onfone leverer gode mobilprodukter på Danmarks bedste mobilnet til billige priser. Onfone er blevet en del af YouSee og Dansk Kabel TV har fået mulighed for at tilbyde jer særlige foreningsfordele på Onfone’s i forvejen gode abonnementer. Kort fortalt får beboerne særlige foreningsrabatter på udvalgte mobilpakker og hvis de samtidig har TV og Web-tv fra YouSee, får de 1 times Web-tv pr. dag på mobiltelefonen, som den del af pakken.

Det eneste, I skal gøre for at sikre jeres beboere adgang til dette gode tilbud, er at lave en foreningsaftale, der giver muligheden. Tag fat i jeres kontaktperson hos os, så laver vi aftalen.

Se mere på www.onfone.dk/foreninger

Vi har hidtil leveret mobilabonnementer selv, men vi kan se, at Onfone foreningsaftale giver jeres beboere de bedste mobilprodukter fremover. Det betyder også, at vi opsiger de mobilabonnementer, der kører hos os i dag – Det berører heldigvis meget få af jeres beboere.


Dørtelefoni, adgangskontrol, videoovervågning og sikring af teknikrum
 

Med købet af i-Connect sidste efterår, fik vi udvidet vores produktudbud overfor jer som foreninger. Vi er allerede i dialog med mange af jer og har skruet en del løsninger op, men her en kort information om i-Connects kompetencer. Løsningerne kan integreres med andre løsninger, såsom administrationssystemer, og ofte kan vi udnytte eksisterende netværk til at lave en god og effektiv løsning.  Vil I høre mere eller diskutere en problemstilling med os, så kontakt os på info@i-connect.dk eller Morten Nielsen på mobil 21 48 18 63.

Dørtelefoni
Dørtelefoner hjælper med at skabe tryghed for den enkelte beboer. Beboeren kan afvise folk gennem dørtelefonen og derved får I bedre kontrol over, hvem der kommer ind i opgangen. Der findes mange forskellige løsninger i forskelligt design og farver. Så I kan også få dørtelefoner, der vil passe ind I jeres opgang og lejligheder. Mange vælger at få en dørtelefon med kamera, så man også kan se, hvem der står ved indgangen.

Adgangskontrol
Med elektronisk adgangskontrol erstatter nøglebrikker eller nøglekort de traditionelle nøgler.  Nøglebrikken får adgang til bestemte døre eller områder og kan lukkes, hvis brikken bliver væk. Det giver den fordel, at I har styr på hvem der har nøgler og dermed adgang – modsat traditionelle nøgler, hvor I kan være nødt til at udskifte låse, hvis I vil være sikre på at bortkomne nøgler ikke kan anvendes til at skaffe uønskede personer adgang.

Videoovervågning
Videoovervågning (ITV) giver mulighed for at vide, hvad der foregår på jeres områder udenfor og indenfor. Samtidigt er det et godt værktøj til at dokumentere hændelser overfor politiet og er derfor med til at opklare forbrydelser – det giver en præventiv effekt. Videoovervågning skaber ligeledes tryghed for beboerne i området.  i-Connect tilbyder kvalitetsløsninger til en god pris og vi kan hjælpe dig med alt fra design til installation.

Sikring af teknikrum
Sikring af teknikrum giver tryghed. I får en stabil drift og at I kan minimere de store følgeskader i forbindelse med eksempelvis skybrud eller brand. Sikringen kan bestå i opsætning af alarmer og overvågning, røgsensorer, temperaturfølere, vand- eller fugtsensorer og meget andet. Sammen med den rigtige beredskabsplan, opnår I en høj sikkerhed i forbindelse med jeres teknikrum, fordi I ved, hvem der skal reagere, og hvordan, der skal reageres.


Kampagne til alle jeres medlemmer
 

Kampagne til nye kunder
Sommerferie-perioden er typisk en stille periode med lav aktivitet. Næste større kampagne overfor nye kunder kører derfor i mange foreninger først til august. Det præcise indhold i kampagnen ligger ikke fast endnu, men som altid er der gode argumenter for at slå til for nye kunder – og beboerne i jeres forening har jo adgang til markedets bedste og billigste bredbånd :-)

Mange beboere ønsker højere hastighed
I marts kørte vi i en kampagne i mange foreninger, hvor beboerne kunne prøve en højere hastighed i en periode, uden at betale mere. Lysten til at benytte sig af dette tilbud var overvældende, og langt de fleste har ønsket at fortsætte med den nye højere hastighed, nu hvor de har oplevet forskellen. Sammen med jer,  udbygger vi løbende foreningsnettene, så vi også fremover kan møde beboernes behov for højere hastighed. Samtidig har mange foreninger med fællesskabsløsninger – eller såkaldt delt bredbånd – øget antallet af bredbåndsprodukter i foreningen, fordi beboerne har efterspurgt mulgheden for at vælge deres hastighed selv.


Nye telefoni produkter
 

Som omtalt i sidste nyhedsbrev er vi i gang med at ensrette og forenkle telefoniprodukterne. Første runde af ændringer er kørt, og vi har fået mange positive tilkendegivelser fra jer og jeres beboere. Det er vi naturligvis taknemmelige og glade for. I de næste måneder ændrer vi endnu en pulje af foreninger, og jeres beboere vil som altid modtage brev omkring ændringerne og de nye muligheder, hver især. Hvis I mangler opdateret tilmeldingsmateriale er I velkomne til at bestille det på marketing@danskkabeltv.dk.
 


SMS driftsbeskeder

Husk, at vi tilbyder mulighed for at modtage SMS beskeder, når der sker noget, der påvirker driften af bolignettet i jeres forening og dermed eksempelvis TV-signal, bredbånd eller telefoni. Vi udsender beskeder, både i tilfælde af planlagte omlægninger, der kan påvirke driften og når der er akutte driftsforstyrrelser, som berører en større del af foreningen – eksempelvis hvis en entreprenør graver et fiberkabelt over. Vi udsender SMS beskeder i tidsrummene:

Mandag - fredag:                                               Kl. 09.00 - 20.00
Weekend og helligdage:                                     Kl. 10.00 - 16.00
24., 31. december + 1. januar:                          Udsendes ikke
 
Mange af jer benytter jer allerede af muligheden og vores undersøgelser viser, at det er en populær service. Så vi gentager opfordringen til  jer og jeres beboere om at tilmelde jer driftsbeskederne hos os, ved at kontakte kundeservice på ks@danskkabeltv.dk eller telefon 69 12 12 12 – husk at oplyse mobilnummer og kundenummer.

Er der andre, der skal modtage nyhedsbrevet?
 

Vi udsender nyhedsbrevet 3-4 gange årligt, ikke på faste tidspunkter, men kun, når vi har noget at fortælle. Er der andre, der skal modtaget nyhedsbrevet, er du velkommen til at videresende nyhedsbrevet til dem. Så har de mulighed for at tilmelde sig også. Skifter du e-mail adresse må du også meget gerne give os besked. Tilmelding kan ske ved at sende en e-mail til os på bf@danskkabeltv.dk.




Det har været en fantastisk start på 2013, hvor vi har haft et godt samarbejde og hvor vi har haft en masse god dialog med jer. Det er samtidig en periode, hvor mere end 1.000 nye boliger i forskellige foreninger har valgt at lave aftale med os om forskellige leverancer. Som Foreningens Ven sætter jeg meget stor pris på vores samarbejde og den gode udvikling, vi er inde i.

I er som altid velkomne til at kontakte mig, hvis I har kommentarer, spørgsmål eller gode idéer– så er I med til at sikre, at Nyhedsbrevet indeholder relevant information til jer.

Med ønsket om en go’ sommer

Med venlig hilsen

Lasse Bohart

Dansk Kabel TV Nyhedsbrev juni 2013

PRISER OG ÆNDRINGER POP3 OG SMTP..

Via dette link:

http://www.danskkabeltv.dk/boligforening/praestevaenget


kan i se de aftaler vi har med DANSK KABEL TV.

Kære kunde, februar 2013. VIGTIGT

Du modtager denne e-mail da du tidligere har været kunde i selskabet Telelet A/S eller Fascom A/S.

Som du sikkert allerede ved, er disse opkøbt og fusioneret med Dansk Kabel TV A/S.
I forbindelse hermed, er der nu behov for at vi opdaterer vores e-mail system, så vi sikrer den bedste løsning – også i fremtiden.

Så vidt vi kan se, anvender du i øjeblikket en gammel e-mail server til at sende og/eller modtage post, og det er nødvendigt at du ændrer din opsætning.
Du skal ændre denne opsætning senest den 28. februar 2013. Ændrer du ikke din opsætning inden denne dato, risikerer du at opleve problemer med at sende og modtage e-mails.

Senest den 28. februar 2013, bør du rette til disse indstillinger:

Indgående post server: pop3.danskkabeltv.dk
Udgående post server: smtp.danskkabeltv.dk

På vores hjemmeside kan du finde hjælp til at ændre indstillingerne i dit e-mail program:
http://www.danskkabeltv.dk/kundeservice-bf/support/vejledninger/mail

Vær opmærksom på at du ikke behøver at ændre din e-mail adresse, eller dit kodeord i forbindelse med at vi nedlægger dette system. Der er ej heller risiko for at miste e-mails, som et led i dette skift.

Ønsker du hjælp med opsætning, eller har du spørgsmål til denne information, kan du kontakte vores Support her: www.danskkabeltv.dk/skriv eller ringe til os på telefon 6912 1212.

Med venlig hilsen

Dansk Kabel TV

Teglholmsgade 1
0900 København C

Nyhedsbrev 1-2012

Kære forening.

Det er mig en stor glæde at kunne præsentere jer for vores nyhedsbrev, som har fået nyt design, og samtidig er blevet tilpasset, for at gøre indholdet endnu mere relevant for boligforeningen.

Som et led i Dansk Kabel TV’s ændrede organisation, med øget fokus på løsninger til boligforeningen, ønsker vi blandt andet at bruge nyhedsbrevet til at delagtiggøre jer, i alle de spændende tiltag vi har gang i. Samtidigt opfordrer vi jer til at fortælle os, hvis der er noget vi kan gøre bedre eller der er områder I ønsker mere information om. Så del gerne jeres mening med mig i telefonen, eller send mig en e-mail.

 
  

Rigtig god fornøjelse med nyhedsbrevet!

Med venlig hilsen
Lasse Bohart
Markedschef

Dansk Kabel TV

 

Nyhedsbrevet indeholder:

Øget fokus på boligforeninger

Dansk Kabel TV har valgt at ændre organisationen, så boligforeninger nu er et selvstændigt forretningsområde, med egne dedikerede medarbejdere – formålet er at sikre boligforeninger et øget fokus og stærke løsninger i fremtiden.
Samtidigt skal det være lettere for foreningen at komme i kontakt med os. Vi tilbyder derfor en større kontaktflade, bestående af repræsentanter for kundeservice, marketing og drift. Vi håber, at vi på den måde bedre kan dele erfaringer og komme tættere på vores fælles mål, om at sikre foreningens beboere gode løsninger.

 

Foreningernes Ven

Dansk Kabel TV leverer slutbrugerprodukter til boligforeninger og kan med egne teknikere servicere og installere netværk. Men vi vil gerne gå længere end det – vi ønsker at være Foreningernes Ven.
Foreningernes Ven kan vi kun blive ved god dialog med foreningens bestyrelse og med boligselskabet - det er med til at sikre, at vi træffer de rigtige valg. Samtidig vil vi gerne opleves som professionelle, troværdige og løsningsorienterede ved at:

Rådgive på baggrund af en høj faglig kompetence

  • Lytte og drøfte foreningens individuelle situation og løsninger – for at kunne give konstruktive forslag til den videre udvikling
  • Være der, når I har brug for os og på den måde I har brug for (møde, generalforsamling, pr. telefon, på mailen osv.)
  • Levere det aftalte til aftalte tid

Vi vil derfor igen opfordre jer til at fortælle os, hvis der er noget vi kan gøre bedre – eller hvis vi har gjort noget helt rigtigt. Foreningernes Ven betragter vi som en arbejdskultur, som skal kendetegne hele virksomheden og vi stiller os ikke tilfredse med hvor vi er i dag - vi skal blive meget bedre.

    

Populær nytårskur i januar

Vi afholdte igen i år vores traditionsrige nytårskur i Albertslund, hvor mere end 200 bestyrelsesmedlemmer og deres familie deltog i festlighederne.

Vi bød vore gæster velkommen indenfor i varmen på den røde løber og der var sørget for god bevogtning med to vægtere.

Udover lækker mad og champagne, bød vi i år på flere faglige indslag. Der var mulighed for at høre nærmere om blandt andet den populære løsning ’foreningsweb’ samt vores populære sikkerhedsprodukter såsom overvågning, installation af alarmer og dørtelefoner. I løbet af dagen blev der delt mange gode erfaringer og vi fik talt om, hvordan den enkelte forening kan sikre sig bedst muligt. Har I problemer med tyveri eller hærværk, eller ønsker I bare en mere sikker hverdag, kommer vi gerne på et uforpligtende besøg, hvor vi kan besigtige forholdene og sammen finde en løsning som passer præcis til jeres behov. Er I interesserede i at læse mere om aktuelle sikkerhedsløsninger, kan I se dem
her .

Foreningsweb er en utrolig populær løsning for de foreninger, som ikke ønsker at bruge tid og ressourcer på at opbygge og vedligeholde egen hjemmeside. Vi giver jer derfor værktøjerne, til at opbygge en overskuelig og brugervenlig hjemmeside, som kan betjenes af personer med meget lidt eller slet ingen erfaring på området. Vi står selvfølgelig til rådighed, hvis I skulle få brug for support.

Til Nytårskuren var der også en tryllekunstner og en ballonpuster i huset, som stod for de lidt mindre seriøse indslag. For de helt unge gæster, var der mulighed for at lave sin egen bamse i vores populære bamsefabrik - undertiden så populær, at der dannede sig en lille kø. Men der var heldigvis godteposer og popcorn til alle, så der var noget at gumle på.

Vi sagde farvel og tak med et overdådigt festfyrværkeri, designet af en af landets dygtigste fyrmestre, som har lovet at komme igen til næste år.

Se billeder fra nytårskuren her

 

 

Nyt team

Vi har som nævnt dannet et nyt team som er klar til at servicere jeres forening. I er velkomne til at ringe eller sende en mail til os, hvis I har brug for at drøfte et eller flere områder.

Peter Gjelstrup er som salgschef foreningens primære kontaktperson. Peter er ansvarlig for jeres ydelser og produkter hos Dansk Kabel TV. Peter har telefonnummer 21 15 13 10 og e-mail adresse peg@danskkabeltv.dk

 

Jannich Jensen er projektleder for implementering af internethastigheder i foreningen, og har med over 10 år i virksomheden en bred erfaring indenfor produkter og ydelser til boligforeningen. Jannich har telefonnummer 25 26 50 59 og e-mail adresse jcvj@danskkabeltv.dk

 

Steen Kirt er produkt- og marketingchef og har ansvaret for produkter og marketing. Steens job er at sikre de rigtige produkter og priser til boligforeningen, samt at foreningens beboere kender til deres muligheder hos Dansk Kabel TV. Steen har telefonnummer 61 47 00 01og e-mail adresse sk@danskkabeltv.dk

 

Søren Balslev er key account manager med stor teknisk indsigt i løsninger og prisberegning af entreprise opgaver, samt opgaver for service og vedligeholdelse af jeres anlæg. Søren har telefonnummer 24 65 16 04og e-mail adresse sba@danskkabeltv.dk

 

Tilde Ladefoged er marketingskoordinator og planlægger kampagner og udsender nyhedsbreve til jeres medlemmer. Har I en god idé til en kampagne i jeres forening, eller mangler I brochurer eller andet materiale, er det Tilde I skal kontakte på telefonnummer 69 12 13 32 og e-mail adresse tla@danskkabeltv.dk

 

Betina Erlandsson er som kundeservicechef ansvarlig for, at jeres medlemmer altid får en kompetent og venlig betjening i vores kundeservice. Betina har telefonnummer 61 47 12 38 og e-mail adresse ber@danskkabeltv.dk

 

Lasse Bohart er markedschef og har det overordnede ansvar for boligforeninger hos Dansk Kabel TV og for vores fremadrettede strategi. Lasse har telefonnummer 31 43 21 33 og e-mail adresse lb@danskkabeltv.dk

 

 Michael Sylvestersen er som driftschef ansvarlig for drift og servicering af bolignettet. Michael har telefonnummer 25 26 50 44 og e-mail adresse msy@danskkabeltv.dk

 

Robin Richardson er grafiker og laver alle annoncer, brochure og kampagnemateriale. Det er derfor Robin I skal kontakte, hvis I har brug for materialer til f.eks. jeres hjemmeside eller hvis I har et forslag til en annonce i foreningens område. Robin har telefonnummer 69 12 13 31 og e-mail adresse ror@danskkabeltv.dk

 

Farvel til Hans
Igennem de sidste 10 år har Hans Granhøj været ansat i vores virksomhed og haft en stor berøringsflade såvel internt som eksternt. Tiden er kommet hvor Hans har søgt nye udfordringer, hvorfor vi ønsker ham alt mulig held og lykke fremover. Det har været en fornøjelse at samarbejde med Hans, som har nydt stor respekt blandt kollegaer og kunder. Hans vil være tilgængelig i Dansk Kabel TV, lidt endnu.

 

Tak fordi I tog jer tid til at læse med i nyhedsbrevet, som jeg håber, har været med til at give overblik over nogle af de ting som rør sig i Dansk Kabel TV lige nu. Næste nyhedsbrev udkommer først på sommeren, så snart vi er klar til at fortælle mere om alle de ting vi har gang i.

Til slut vil jeg ønske jer alle en rigtig god påske!

Med venlig hilsen

Lasse Bohart

29. marts 2012

 

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

05.11 | 18:07

Underligt, at der ikke kommer nogle tilbagemeldinger på spørgsmål fra os beboere på denne side.

...
26.10 | 16:30

Undskyld mig - men er denne side ikke mere aktiv - eller!
Syntes ikke der bliver lagt referater mv. ind på den, som er blevet rund sendt til vores postkasser

...
24.10 | 21:53

Underligt, at referat fra afdelingsmøde ikke afspejler, det som blev sagt om tavshedspligt - og at den nye bestyrelse gerne fortælle - vidt og bredt om beboere!

...
06.10 | 23:46

POKKERS den havde jeg ikke set komme. Spændende med navne, som bagtaler alle. Og slet ikke kan være enige om noget som helst. Måske arbejdes relateret - el ej!

...
Du kan lide denne side